واژه سازی یک دانشجو...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 124
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 158
:: بازدید ماه : 1597
:: بازدید سال : 3662
:: بازدید کلی : 46516

RSS

Powered By
loxblog.Com

واژه سازی یک دانشجو...
یک شنبه 3 دی 1398 ساعت 21:53 | بازدید : 484 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

سلام و عرض ادب...

خدمت دوستان گلم عرض کنم که در نظر دارم در این پست شما رو دوباره در جریان یکی از خاطرات شخصی خودم قرار بدم...انشالا سعی می کنم که بتونم حق مطلب رو ادا کنم  و کاملا براتون فضای اون موقع رو توصیف کنم....

قبل از این که بریم سر اصل مطلب باید بگم که نمی دونم دوستان در جریان هستن یا نا ولی یه شخصی با نام کاربری؟؟؟لطف دارن و برای من کامنت می ذارن...شاید این شخص برای شما مجهول الهویه باشه ولی برای من از برادر عزیزتر و صمیمی تره...ایشون رو اکثر میشناسید و حتی تا جایی که در جریانم به وب های شما سر می زنه و کامنت می ذاره ولی به خاطر دلایلی که به خودش مربوطه در وبلاگ من خودشو معرفی نمی کنه...

بگذریم...

من با این آقا دانشجو کارشناسی ارشد بودیم....یه استاد خانوم داشتیم که متعصب و جدی بود...کسی جرات اظهار نظر سر کلاس ایشون رو نداشت...ولی قلب خیلی مهربونی داشت و این توفیق منه که هر چند یکبار که میرم اطراف اصفهان حتمن منزلشون میرم و جویای احوالشون میشم....

خلاصه یکبار سر کلاس رسیدیم به واژه ی سنگلاخ!!! استاد گفت:بچه ها توجه کنید این(لاخ) پسوند مکان ساز هستش...مثلا: سنگ+لاخ=مکان پر از سنگ....

کی می تونه با این پسوند واژه ی دیگه ای بسازه؟؟؟ یکهو آقای؟؟؟پرید بالا و گفت استاد اجازه؟ سولاخ!!!!!

استاد حدود 10 ثانیه کپ کرد و بعد از یک دیقه غش کرد از خنده...باور کنید اولین بار و آخرین باربود که ما لبخند استاد رو سر کلاس دیدیم...

شاد و موفق باشید....!




|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
دختر جنوبی در تاریخ : 1391/10/9/6 - - گفته است :
سلاممممممممممممممممممم به منم سر بزن وبت مطالبش اووووووووووکیه موفق باشی
پاسخ:سلام...نه مردونه؟ خب باشه...خوشحالم که اوکیه!

<-CommentGAvator->
مستانه در تاریخ : 1391/10/6/3 - - گفته است :
سلام عليكم.....نيستي اقاجان......!!!!........بيا سربزن!!
پاسخ:سلام شرمنده....خوب نیستم...

<-CommentGAvator->
هانیه در تاریخ : 1391/10/5/2 - - گفته است :
کلی از کامنت شما در وب زیبایی و سلامت خندیدم

<-CommentGAvator->
khalil در تاریخ : 1391/10/5/2 - - گفته است :
سلام گل پسر آقا فکر میکنم اگر با شما تبادل لینگ کنم آمار وبلاگم بره بالا پس بیا و گل پسر منو با عنوان آینه کاری و هنر آینه کاری لینگ کن و در ضمن خوشحال میشم نظر تو در مورد وبم بدونم .
پاسخ:سلام عزیز! قربونت برم...چشم اولین فرصت!

<-CommentGAvator->
kimia در تاریخ : 1391/10/4/1 - - گفته است :
سلام خيللي ممنونم كه اومدين...شما هم لينك شدين......موفق باشين
پاسخ:mer30

<-CommentGAvator->
shirin در تاریخ : 1391/10/4/1 - - گفته است :
حدود سی درصد
پاسخ:اوووهوم

<-CommentGAvator->
shirin در تاریخ : 1391/10/4/1 - - گفته است :
باش
سرفرصت حتمااین کارو میکنم

<-CommentGAvator->
shirin در تاریخ : 1391/10/4/1 - - گفته است :
بفرما
پاسخ:اووووووووووووووووووووومدم

<-CommentGAvator->
shirin در تاریخ : 1391/10/4/1 - - گفته است :
چه خبرا؟
میدونستی این دوستت خعلی باحاله؟

<-CommentGAvator->
هانیه در تاریخ : 1391/10/4/1 - - گفته است :
آره والا...حالا خوبه به قول یاس فکرش + بوده


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: